If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми по моргите...
Ако някой изобщо пръсва двигател, защото най често ги продават цели.
Какво е станало и в кой сервиз е колата, че тука питаш за бутала?
---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 19:58 ----------
Преди няколк мессеца търсих части и имам нещо като списък с моргите, в които има 159ки, не не знам с кой мотор.
За нови, можеш да попиташ тук: 0896695609 Димитър
Цената очаквам, че ще бъде сериозна, и с поръчка доставка мин. 7 дни.
А какво се е случило на колата и в кой сервиз е в момента?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Благодаря на колегата Сашо, звъннах на Димитър, но цената беше 1800лв само за буталата (разбира се оригинални), което като добавим сегменти и бутални болтове отива на над 2хил лв.
Затова с помощта на приятеля ми, негов познат магазинер от Цар Симеон ни поръча нови бутала, немски (не помня марката) за 1600лв с бутални болтове и сегменти
За моята кола не е говорено в авто форуми, досега, като са наляти малко над 8хил лв в ремонти (преди този основен ремонт) за около 5хил км шофиране (започвайки с 2 бона на излизане от Кат след първа регистрация в БГ).
Сервиза който използвахме досега беше Алекс Девил, които са страхотни некадърници (въпреки че колата влизаше в движение цели 3 пъти), сменят всичко с НОВО и възможно най-скъпо (горни носачи - 980лв БЕЗ ТРУД И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ БЕЗ ДДС! начисляват ДДС върху всяка част която са купили).
Само за сравнение, смяна на Бош дебитомер в Гърция, на ОСТРОВ корфу (ОСТРОВ!) излезе с 20 евро по-евтино от цената която Алекс Девил обявиха за София
В момента автомобила е в сервиз на познат на приятеля ми, младо момче, работи съвестно и безкрайно евтино. Ще напиша в темата когато запалим колата (или АКО я запалим)
Между другото тази сутрин установихме защо са се наложили бутала -
Дълго след смяна на ремък в Алекс Девил (3хил км) явно или ремъка не е бил читав или нещо е разбъзикано но е прескочила зъб на всмукателни клапани, като същите са се РАЗБИЛИ в буталата (2 бутала са тотал щета, другите 2 просто много зле), 4 клапана счупени (автомобила едвам се движеше на излизане от техния сервиз след поредното "оправяне")
Бтв. последния път в който тези наглеци от околовръстното погледнаха под капака взеха 300лв за смяна на ролка на хидравликата и ремък! (отново не забравяме ДДС 20% на двете части, както и на труда!)
Официално, приемчика в Алекс Девил ОТКАЗВА да пипа тая кола повече. Каза че толкова проблеми, толкова пари наляти в нея а тя още и още се чупи. Човека е свикнал да прави 406ци и 206ци където явно правиш турбо и помпата за високо налягане и си ок.
Засега пипа едно момче от Горни Лозен, доста съвестно и кадърно, учи се в движение, но не чупи (поне досега) и най-важното - срам го е да взима пари т.е. надявам се основния ремонт да излезе тънкана
Алекс Девил се обучаваха в сваляне и слагане на РАБОТЕЩИ дюзи за 300лв, само защото нямат акъл да измерят компресията за 20лв и да видят че корекциите на дюзите са там защото компютъра вижда че няма компресия да пръдне двг
А това момче се е обучавало на доста по-скъпи и страшни коли, въпреки че се притеснявахме заради относително модерния и доста сложен двг - щом стигна до колянов вал за 2дни (е незнаем дали ще я събере обратно) е обнадеждаващо.
Плюс това човека работи супер евтино и знае къде има кадърни майстори за неща които той не разбира - примерно главата я оправиха едва за 400лв при сменено "всичко" (какво всичко ще разбера накрая) - повдигачи, клапани, легла, гумички.
Днес се свалят разпределителни валове, заради прескачането... Ще ъпдейтнем темата до два дни как върви там
Така. От всичко, което изчетох в темите което си постнал/постнала ( просто не знам дали ти или гаджето пише) от снощи, останах направо впечетлен.
1. Това нещо ( не искам да го наричам сервиз) Авто девил - все още ли съществува - след толкова наляти пари и лъжи от самото начало на покупката, може би трябва да има саморазправа.
2. Хора, не си правете повече експерименти с тази кола - че е на много км. ясно, но не я давайте повече на майстори, които както сам се изрази "се учи в движение".
3. Ясно е, че стара кола не се поддържа в официален сервиз - особено след като има и много "доволни" клиенти от Ауто италия, които са описали сблъсаците си с тях в съответната тема.
4. СЪВЕТ: Чували ли сте за форумни сервизи - обикновено хората там ремонтират автомобили основно от съответната марка. Вземете си колата от все още учещият се майстор и я закарайте в някой от форумните сервизи - тук ги има описани: http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
Лисан сервиз, Вентура, Екстрийм сервиз.
Който и да избереш, поне трябва да сте сигурни, че колата ще се направи от хора, виждали повече от два пъти 159-ка с отворен капак на двигателя. След това може да сте сравнително спокойни, че поне колата е поипана от съветсни хора, които малко от малко разбират от такива клоли - така или иначе сте решили да се наливат пари в колата.
Успях и да се похвалите до къде сте стигнали с ремонтите, които за жалост не са никак малко.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
TRW по 480лв май единия. Има ги по фактурите някъде цените
Между другото, това са цени без ДДС. Алекс Девил винаги ти слагат ДДС върху цената НАКРАЯ за да ти е по-готино. Затова на тия 480лв, им слагаш 20% и отиват на 580лв
За да приключим темата, готова е за заключване -
Буталата са купени от ул. Цар Симеон, цена 400лв едното
Comment